Skrivet av: andbjo | januari 5, 2010

Romantic weekend – på engelska

Som ett experiment har jag testat att sätta upp en engelsk blogg: ”Romantic weekend”. Det ska bli spännande att se hur svårt där är att positionera en engelsk blogg bland sökmotorerna. Söker man på ”Romantic weekend” så får man över 14 miljoner träffar. Jag tror inte att jag kan slå mig in på topp 10, men om jag lyckas med topp 20 så ska det bli intressant att se hur mycket trafik det ger. En svensk sida hade knappt gett någotn trafik alls på plats 20, medan jag tror att en engelsk sida eventuellt kan göra det.

Kommentera

Kategorier

