Skrivet av: andbjo | november 25, 2011

Nu börjar resorna till Grekland säljas

Jag gick förbi en resebyrå i stan igår på lunchen och sneglade som vanligt på deras erbjudande i skyltfönstret. Jag blev faktiskt lite förvånad när jag såg att man redan nu promotar och säljer resor till Karpathos, Skopelos och Thassos. Förvisso var avresedatum i mitten av maj, men jag trodde ändå inte att folk köpte sina resor 6 månader innan de ska åka? Eller är det en ny trend som med allt annat. Höstkläder börjar säljas mitt i sommaren och julskyltningen på IKEA börjar i september. Nåja, ska bli spännande att se om det blir någon försäljning via mina reseguider, eller om det dröjer till januari/februari.

Kommentera

Kategorier

